Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Thursday, May 29, 2008

You may think it's a coincidence...

When I was a child, I used to play with Barbies. They were my favourite dolls. Tall, beautiful, thin, they look like models, and they had so many outfits. That was the best part of it. I spent hours and hours changing their clothes all the time. A while ago I went with my parents to have dinner with friends of them. They had a little girl, about six years old, and she was playing with some not-so-cute doll. I asked her which doll was that, and she answered pretty offended: "This is a Bratz, you don't have it?". I told her I used to play with Barbies when I was her aged, and she was disappointed. Why little girls have changed their liking? Some days ago I find some coincidences. Models' physiognomy has changed. Now it's all about big eyes, just like Bratzs...





google.com
Cuando era una ni�a, siempre jugaba con las Barbies. Eran mis mu�ecas favoritas. Altas, guapas, delgadas, parec�an modelos, y adem�s ten�an tantos modelitos diferentes! Por supuesto, lo de cambiarlas de ropa era en lo que me entreten�a durante horas. Hace unos meses fui con mis padres y con unos amigos de ellos a cenar. Estos amigos ten�an una ni�a que tendr�a sobre seis a�os, y que estaba jugando con una mu�eca que en mi opini�n era bastante fea. le pregunt� qu� mu�eca era esa, y ella contest� bastante ofendida: "Es una Bratz, �t� no tienes?". Entonces le cont� que yo jugaba con Barbies cuando ten�a su edad, y ella puso cara de decepci�n, en plan, d�nde habr�n quedado ya las Barbies a estas alturas... Yo me pregunto por qu� las ni�as han cambiado tanto sus gustos en tan poco tiempo. Hace un par de d�as encontr� una coincidencia en el panorama de la moda. La fisonom�a de las modelos ha cambiado, ahora todo el sistema se basa en tener grandes ojos, justo como las Bratzs...

No comments:

Post a Comment