Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Saturday, November 29, 2008

Miami infot.



M��gile j�udis Coca-Cola selleaastaste j�ulude eripakend, ostsin isegi eile seda Walmartist 1-p�evase hullu j�ulueelse ale ajal. Kus m�nguasjad olid pooleodavamate hindadega, ni et sai h�sti laste j�ulukingid tehtud. Seal oli ka muid p��raseid pakkumisi, nagu mp3-m�ngija videoga 29 $, aga kui ma elektroonikaletini j�udsin, ostis must t�druk enne mind viimase �ra. N��hh!...

Samamoodi Target, teine suurim supermarketite-kett, tegi 2-p�evase hinnahulluse, mille ajal saab n�iteks Casio s�nteka endale 69$ eest, kuid sinna ma ei j�udnud tehnilistel p�hjustel. :)

Targetis on imelised arendajad t��l, nad kutsuvad �les disainereid extra nende poe jaoks kaupa valmistama, ja 50-korda odavamate hindadega, n�iteks saab sealt Isaac Mizrahi disainitud kingi, kotte ja riideid (t��kaaslane tellis online poest endale tema kingad ja mina �hukese mantli, mis m�lemad olid veel omakorda- 75% alla hinnatud, tulemuseks on see, et tema sai disainerikingad 8 ja mina jaki 12 dollariga, kas pole r��mustav!
Aga Target m��b ka Mossimo teht r�ivaid, Anya Hindmarch kotte, Sigerson Morrisson kingi, Dean Harrise ehteid, ning kindlasti on tulemas ka midagi uut.
Mulle Target meeldib. ;)

Tahtsin veel kirjutada Super Mariost, ja m�ngukonsoolidest, kuid internet hakib, homme siis!

No comments:

Post a Comment