Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, May 29, 2009

Deeper Luxury

The purpose of WWF (World Wildlife Fund) is to conserve the natural environment and ecological processes worldwide. This is taken to include fauna and flora, the landscape, water, soils, air and other natural resources, with particular emphasis on the maintenance of essential ecological processes and life support systems, and on the preservation of genetic, species and ecosystem diversity, and on ensuring that the utilization of wild species and natural ecosystems is sustainable... *

They have created a ranking with the most sustainable enterprises in the luxury market. The results are quite surprising in some cases:

1. L'oreal
2. Herm�s
3. LVMH
4. Coach
5.Tiffany&Co
6. Swatch
7.PPR
8. Richemont
9. Bulgari
10. Tod's




El prop�sito de WWF es conservar el medio ambiente y los procesos ecol�gicos a lo largo del mundo. Esto incluye la fauna y la flora, el paisaje, el agua, los suelos, el aire y otros recursos naturales, con particular �nfasis en el mantenimiento de los procesos ecol�gicos esenciales y en el apoyo a los sistemas de vida, la preservaci�n de la gen�tica, la diversidad de especies y ecosistemas, y en asegurarse de que la utilizaci�n de las especies salvajes y los ecosistemas naturales es sostenible.

Pues ellos han creado un ranking con las marcas de lujo que llevan a cabo pol�ticas m�s sostenibles en sus empresas, y aqu� est�n los resultados:



1. L'oreal
2. Herm�s
3. LVMH
4. Coach
5.Tiffany&Co
6. Swatch
7.PPR
8. Richemont
9. Bulgari
10. Tod's

No comments:

Post a Comment