Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Monday, October 6, 2008

CIPELE - NAJVECI ZENSKI FETIS



Obuca vekovima unazad ne predstavlja vi�e samo predmet koji ce nas za�titi od nepovoljnih uticaja tla. Kroz istoriju obuca je, pogotovu ona �enska dobijala sve vi�e na znacaju, u modnom, kulturnom i fenomenolo�kom smislu, a danas u 21. veku, dobila vrlo laskavu titulu najveceg �enskog (ali i mu�kog) feti�a, koji �ene �irom sveta opsesivno kupuju i te�e da ga imaju u �to vecim kolicinama. Da, danas je postalo moderno pohvatili se kolicinom pari cipela u ormanu, neizostavno je cipele �uklapati� sa garderobom, ta�nom, kai�em, a ponuda je toliko velika da su dizajneri ovog odevnog predmeta na velikim mukama u poku�ajima da izmisle ne�to novo i ponude ne�to �to jo� nije videno. Najpoznatija imena u svetu modne obuce poticu iz Italije, kao prestonice mode, pa su italijanske cipele, samim tim postale sinonim za dobru, kvalitetnu i ekstravagantnu obucu.

Aaaaaaa! NEMAM STA DA OBUJEM!

Koliko ste se puta na�le ispred ormana suocene sa stra�nom konstatacijom da nemate �ta da obucete, za neki dogadaj od �ivotne va�nosti? Naravno, kao i sve �ene nebrojeno puta� Kao �to nikada nemaju �ta da obuku, nikada nisu dovoljno mr�ave, tako �ene nikada, ali apsolutno nikada nemaju dovoljno obuce u svom plakaru. Osim �to se kupovinom (uglavnom) skupe obuce, uspe�no lece, makar na trenutak neka sitna nezadovoljstva i frustracije, osecaj srece kada se obuje neki novi, jo� �nerazga�eni� par fantasticnih sandala je zaista neopisiv. Tr�i�te �enske obuce je upravo iz tog razloga, daleko vece od mu�kog, izbor je neuporedivo bolji i raznovrsniji, a �ene naravno, verniji, redovniji i opsesivniji kupci cipela.


CIPELARNIK KAO U STONOGE






Salonke, sandale, sandalete, cizmice, baletanke, mokasine� samo su neke od kategorija �enske obuce koje u zavisnosti od sezone mo�emo videti u izlozima na�ih prodavnica. Izbor je ogroman, a �ene samim tim uvek u velikoj dilemi. Da li kupiti obucu koja je potrebnija ili onu koja je lep�a? Da li kupiti cizme ili sandalice usred novembra, da li se castiti prelepim salonkama onda kada su nam potrebne papuce? Eto mo�da jednog od odgovora za�to gotovo svaka �ena ima bar pet puta vi�e obuce od jednog prosecnog mu�karca. Kupovina obuce je nekada zaista zahtevan posao koji mo�e u nekim slucajevima trajati danima, a koji se po pravilu uvek zavr�i sa nekoliko pari vi�e nego �to smo planirale da kupimo...


ITALIJANSKI SMEK


Kako su Italijani medu prvima shvatili neobuzdanu �ensku potrebu za posedovanjem ekskluzivne obuce, sigurno mo�emo reci da su italijanske cipele jedne od najkvalitetnijih i najproslavljenijih na svetu. Sinonim za stil i ukus kada je obuca u pitanju je italijanska cipela, a medu najpoznatijim su svakako one sa potpisom �Prada�, �Via Spiga�, �Gai Mattiolo�, �Giancarlo Paoli�, �Versace�, �Gucci�, �Miu Miu�, �Cesare Paciotti�, �Costume National�, �Vicini� i mnogi drugi� Jedan od trenutno, jako popularnih imena u svetu manufakture cipela je poznati njujor�ki dizanjer obuce (poreklom �panac) Manolo Blahnik, kog je �iroj populaciji �ena predstavila cuvena Keri Bred�o iz kultne serije �Seks i grad�. Njegove cipele su zaista ne�to posebno, spoj umetnosti i funkcionalnosti obuce, mada se za neke od njegovih najpoznatijih cipela mo�e reci sve sem da su udobne i lako nosive. Manolo Blahnik uglavnom radi unikatnu obucu i obucu po porud�bini, a njegove najvernije mu�terije su najvece holivudske dive.

Neprocenjivi par�


A koliko je �ena spremna da plati cipele koje joj se svide? Hmmmm� cini se da je nemoguce proceniti, jer bi vecina �ena dala i poslednji dinar za par ekskluzivnih cipela koje joj oduzmu dah, bez obzira da li su joj trenutno potrebne i da li ih sebi mo�e priu�titi. To je cinjenica, a cinjenica je da je i vecina cipela poznatih marki izuzetno skupa i njihova cena krece se od 300$ pa do cak nekoliko hiljada dolara po paru. Mali broj �ena i u svetu i kod nas sebi mo�e dozvoliti luksuz da vi�e puta mesecno pazari jedan takav par, pa je vecina njih primorana na one ne�to pristupacnije marke. No, poenta nekada zaista i nije u ceni ili izradi same cipele, vec u harizmi �ene koja je nosi. Ponekad i sasvim jednostavna, ali elegantna obuca mo�e izgledati �kao milion dolara� ukoliko �ena ume da je nosi i na taj nacin izrazi svoju �enstvenost.
I zato ne bi trebalo mnogo da se opterecujete potpisom koji vidite na cipeli, ili da uzdi�ete za izlogom u kom ste videle basnoslovno skupe cipele koje sebi ne mo�ete priu�titi. Ponekad se desi da i u daleko jeftinijim radnjama pronadete ne�to �to ce savr�eno pristajati va�oj nozi i va�oj licnosti, jer ne zaboravite da svemu materijalnom oblik i vrednost dajemo pre svega mi sami na nacin na koji to nosimo...

Posh Magazin

No comments:

Post a Comment